۳ پاسخ

بذار خودش با غذاش بازی کنه و بخوره دختر منم تو سن دختر شما نمیخورد میخواست خودش بخوره از دست من نمیخورد الان دیگه میذارم خودش غذا بخوره خودمم در کنارش لقمه میدم بهش

پیداکردی بماهم بگو خستم

طبیعیه بچه تو سن لج بازیه
کودکان (به‌خصوص در سنین ۲ تا ۵ سالگی که به آن “Terrible Twos” یا دو سالگی وحشتناک می‌گویند) متوجه می‌شوند که آن‌ها موجودات مستقلی هستند. آن‌ها می‌فهمند که دارند با “نه” گفتن، قدرت خودشان را نسبت به محیط و والدینشان امتحان می‌کنند.

تحلیل فنی: وقتی می‌گویند “غذا نمی‌خورم”، در واقع دارند می‌گویند: «من انتخاب می‌کنم که چه چیزی وارد بدنم بشود! من رئیس خودم هستم!» این یک مبارزه برای کسب کنترل است، نه فقط یک بی‌میلی ساده برای کدو سبز

سوال های مرتبط