دختر منم دوروزه تبش تا۳۹ونیم میره. اگه یکی دوساعت از شیاف گذشته بروفن بده زود میاد پایین
دکتر به من گفت بروفن که دادی۴ساعت بعدش شیاف بزار باز ۴ساعت بعدش برفن بده این چرخه رو تایکی دو روز ادامه بده وگرنه به هیچ وجه تبش کنترل نمیشه
تجربه من از تب فقط با اب نمک پاشویه میکنم... و از شربت استامینوفن استفاده میکنم.. لباس کم تنش میکنم اب و مایعات زیاد میدم
مایعات بده
دختر من تبش مقاوم هست دکتر گفت ۶ سی سی بروفن بده و به فاصله ده دقیقه ۶ سیسی استامینوفن بده این طوری دادنی تبش میاد ماین شیاف اثر نداره حتی شیاف دیکلوفناک ۵۰ داده بود نصفش بزنم اونم اثر نمی کرد
خیارسبز
پیاز بزار کف پاش
پروفن بده بهش سریع آبش رو میاره پایین
ببرش دکتر خدایی نکرده تشنج نکنه
ببر بیمارستان اطفال دیگ خونه نگه ندار ک خدایی نکرده خطری بچتو تهدید نکنه
نهرانی؟
ابلیمو کف پاش بزن، بروفن بده بهش
وقتی شیاف نمیاره پایین بروفن بهترین گزینه س
اما عزیزم دیدی خدای نکرده نیومد پایین از ۳۹
سریع ببرش بیمارستان
فقط بروفن جوابه عزیزم
بچه ی من فقط با استامینافن مارک پاراتل تبش میاد پایین همیشه ، بقیه مارکا زیاد روش جواب نمیده
پروفن نداری
جورابشو بشور و پاش کن ک خنک شه لبلساشو کامل در بیار بجز یه بادی ک لرز نکنه
کشاله های رون، زیر بغل و پیشونیشو با آب و گلاب اگ داری بشور
شربت بروفن نداری خونه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.