احتمالا سوختگی چون اگه حساسیت باشه یکنواخت باید باشه ولی این در یه سمت بیشتره
مامان نیهاد من از صبح هی با شامپو بچه شستم بهتر شده امتحان کن
سوختگی از گرماست بچه منم اینطوری شده
کرم اردن بزن هم دفعه اول بزنی خوب شده
حساسیت دور سوراخ معقد میسوزه
حساسیت ب پوشک احتمالا یا غذا یا پروتئین گاوی اسهال نیس؟اک هس ازاون میتونه باشع پماد کلوتریمازول با بتامتازون بگیر ترکیب کن بزن
اخی بچم بدنش حساسه شاید مال گرماس؟
گازززز با اجازه🥲😘😜
پسر من این طوری شده بود. حساسیت نبود. با تغییر دادن پماد رفع شد.
بازم نگاه کنین، اخیرا چیزی تغییر دادین. یا چیز جدید خورده
شاید به پوشکش حساسیت داره
سوختگیه پسر منم اینشکلی شده بود فک کردم حساسیته ولی پماد سوختگی زدم رفت
سوختگی پسر من سوخت دقیقا همین شکلی میشه
فکر کنم حساسیته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.