۴ پاسخ

منم این ماه سه تا فولی بالغ داشتم ازادسازی زدم

انشالله بارداریم ب امید خدا باید باشیم عزیزم ن فولیکول
منم دعا کن خاهر

انشالله ک مثبت میشی خاهرم

میشه بگی قرص چی میخوردی

من۸ آزادسازی ام انشاالله ک بارداری عزیزم امیدت بخدا باشه

سوال های مرتبط