۳ پاسخ

من که ماه پیش فقط ی فولیکول ۹ داشتم روز دوم پریود ولی نمی‌تونستم اقدام کنم چون باید قرص LD می‌خوردم این ماه هم روز ۱۲ سیکل باید برم سونو سایز فولیکول انجام بدم

اگه دارو نمیخوری
روزی ۲ میل

روزی دوتابزارروش

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🤎🦫 مامان هدیه خدا🤎🦫 ۲ ماهگی