ضخامتت خوبه،اندازه فولی کوچیکه
میومتر هموژن یعنی چی؟
فولی کوچیکه میتونی بگی برات آمپول اچ ام جی تجویز کنن بزنی بعد سه روز دوباره سونو بشی اگه بزرگ شده بودن آزادسازی بزنی
فولیکول هات باید بالای۱۸باشع ۹کمه
سایز فولیکول هات کوچیکه احتمالا تنبلی داری بده دکتر ببینه
سونوی واژینال دادی؟
عزیزم ضخامت خوبه ولی فولیکول باید بیشترباشه
حداقل باید ۱۴باشه
باید بیشتر باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.