۳ پاسخ

من روز ۱۲ سونو. دادم‌ فولیکولم ۱۹. بود. گفت خوبه. دکترچچ

من روز دوازده سونو دادم ۱۶ و نیم بود فولیکولم

من روز نهم سونو دادم ۲۲ بود

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته شانزدهم بارداری
مامان دلوین... مامان دلوین... هفته بیستم بارداری
مامان هدیه الله مامان هدیه الله هفته هجدهم بارداری
مامان آسمان مامان آسمان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان در انتظار مامان در انتظار قصد بارداری