ببرش یه دکتر متخصص غدد کودکان من بردم یه چکاپ کامل کلملللل گرفت هزینه آزمایش فقط 8 میلیون شد اما دکتر همه چیو کامل چک کرد قدش 116 وزنش 19300 بود که دکتر گفت تقریبا با توجه به وزن تولدش 2 کیلو کم داره گفت قدش کاملا خوبه به باباش که 180هست میرسه
تازه پسر من ماشالا خوب میخوره هر روز برنج و روغن زرد اما بسیاااار پر تحرک کگگغت بچه های پر تحرک ذخیره آهن بیشتری نیاز دارن نسبت به بقیه حتی اگر تو آزمایش کم خونی نداشته باشند اینا رو گفتم که بدونی حتما دکتر غدد خوب ببر
میتونی متخصص غدد اطفال ببری تا خیالت راحت بشه اما خیلی از بچه ها توی این سن همینجورن، تحرکشون زیاده سوخت و ساز بدن بالاست هرچی میخورن میسوزه تبدیل به انرژی میشه تا عضله من متخصص اطفال که میبرم گفت بیحاله؟ مریضه ؟ همش میشینه ؟ اگر اینا بود باید نگران میشدی نه وقتی میخوره و فعالیت داره
دختر منم ۱۱۵ قدش هس و ۱۸ونیم وزنش هر یه سال یه کیلو رشد وزنی داره 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
چقد لاغره
پسر من هفده کیلو هست هفت سالش
دکتر تغذیه هم بردمش گفت اینقدر گوشت بده اینقدر مرغ اینقدر برنج متاسفانه پسر من هیچ کدام از این نمی خورد فقط گیاه خور هست بخاطر همین وزن نمی گیرد
خودت و پدرش قدتون کوتاس؟اگه ارثی باشه که هر چقدم دکتر ببری بی فایدس
ولی اگه خودتون قدتون بلنده ببرش دکتر
دختر منم 6 سالشه.. 17 کیلو🫤🫤🫤..
صد بار بهش شربت دادم فایده نداشت..
اره ببر اگه غذا خوب نمیخوره
من دخترم مدام میره طبقه پایین مادرشوهرم اونم یه چی میده بهش میخوره میاد بالا منم میدم تپلی شده باید مواظب وزنش باشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.