درد پریود زیر شکم دارم طبیعیه ؟

۵ پاسخ

منم گاهی دارم مثلا روری ی بار یا دو روزی یک بار

منم‌گاهی وقتادارم انگارطبیعی هست

بعضیا بیشتر درد میکشن موقع بارداری‌شون. اگر دردات زیادتر نشه عیب نداره.

وای منم 😵‍💫

منم دارم دیشب تو رحمم ام درد میکرد خوابیدم خوب شدم فک‌کنم‌ موقت باشه طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی