۸ پاسخ

من ک مرتب شیاف میذارم وسرم رینگر میزنم و امپول هیوسین تااین دردا نباشه

آخه دیروز رفتم دکترم معاینه لگنی کرد میترسم واسه اون نباشه

من تازه امشب اینجوری شدم

ارهه🥲🥲

منم الان چمد شبه یکسره کمر درد و دل دردم ب دکترم گفتم گفت طبعی

آره منم داشتم و همچنان دارم تازه الان این روزا شدیدتر میگیره ولی ول می‌کنه حتی تو استراحت هم میگیره میگن طبیعیه ،

منم دارم دکترم گفت درد بالای شکم و سمت راست بالا اون خطرداره

بله من ۳۲ هفته ام دردام خیلی زیاد

سوال های مرتبط

مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری