منم چند روزه همینم هرچی شد به منم بگو لطفاً
منم دیشب داشتم ولی بهتر شدم.عصری هم داشتم ولی باز قطع شد.بنظرم ماه درده
چیشد که یهو اینطوری شدی
قبلشم داشتی از این دردا یا یهو شدی اینطوری
همینطوری یه سره داری ؟
یامثلا میگیره ول میکنه پنج دقیقه پنج دقیقه
یعنی درده زایمانت
اگه زیاد شد همراه با انقباض برو بیمارستان
دراز میکشی بهتر میشه؟
بری دکتر خیلی بهتره عزیزم
اگر منظمه درد زایمانه
ببین منظم و تایمش کم میشه یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.