خانما عدد انتی ۱.۳بود خوبع؟؟
@بارداری
#بارداری

۱۰ پاسخ

خوبه گلم خوشحالم برات🥰

مگ رفتی سونو

خوبه عزیزم خداروشکر... برات جنسیتو حدس زد؟

بله خوبه

اره نرماله

دقیقا چند هفته و چند روز رفتی سونو ؟

اره عزیزم کلا زیر دو نرماله

خوبه عزیزم

ارع عزیزم

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان علیسان 💙🩵 مامان علیسان 💙🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۸ ماهگی
مامان جوجه کوچولو 🤍 مامان جوجه کوچولو 🤍 ۲ ماهگی
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان وروجک کوچولو🩵 مامان وروجک کوچولو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمد مهدیار💙 مامان محمد مهدیار💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری