خانوما عدد انتی ۲.۷ خوبه ؟؟؟





#بارداری #انتی #نوزاد

۶ پاسخ

گلم عدد نرمالش 2 هست
ولی بهتره با دکترت صحبت کنی
چون دیدم خانمایی بودن که 1/9 بوده دکترشون سلفری نوشته براش

جواب و نشون دکتر دادی چی گفت من ۲.۲ بود واسم ازمایش نوشت

عزیزم نرمال باید بین ۱تا ۲ باشه واسه شما یه مقداره کمی بالاس جواب آزمایشتون که اومد به دکترتون نشون بدین ببینین چی‌میگه احتمالا سلفری بگه انجام بدین

سلفری بده بنظرم

بنظرم اگر بتونی امینوسنتزم بده
سطح بالای نرماله نزدیک به ریسک

اره گل زیر ۳ خوبه

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر🩵 مامان شاه پسر🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریو مامان آریو ۱ ماهگی
مامان 💞 هدیه خدا 💞 مامان 💞 هدیه خدا 💞 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه الهی😍 مامان معجزه الهی😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۵ ماهگی
مامان نوراوکیان و 👶 مامان نوراوکیان و 👶 ۴ سالگی
مامان علیسان 💙🩵 مامان علیسان 💙🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری