سلام خانوما عدد انتی ۱/۸۲ خوبه؟؟

۴ پاسخ

برای منم همین بود سلفری هم دادم خداروشکر همه چی خوب بود

بله عزیزم خوبه

خوبه نگران نباش

سلام بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه الهی😍 مامان معجزه الهی😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آریو مامان آریو ۱ ماهگی
مامان 💞 هدیه خدا 💞 مامان 💞 هدیه خدا 💞 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری