سلام عدد انتی 0.83 باشع خوبه

۴ پاسخ

اره عالیه عددش زیر ۳ عالیه و نرمال

بله عزیزم زیر ۲ نرمال

خوبه عزیزم

میشه جواب بدین

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شاه پسر🩵 مامان شاه پسر🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💞 هدیه خدا 💞 مامان 💞 هدیه خدا 💞 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه 🫀🥹 مامان معجزه 🫀🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی🤰🏻👶🏻🎀 مامان نی نی🤰🏻👶🏻🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته سی‌ودوم بارداری