دکتر دو ماهگی واسه پسرم نوشت گفت ضرر نداره یه بار دادم بهش انقد بی حال بود الانم قلبم درد میکنه وقتی یادم میاد اونم گفته بود 12 قطره ولی من فقط 4 قطره دادم بهش دیگه وقتی این حالشو دیدم دور انداختم بی خوابی بکشی بهتر از این قطره های آشغاله هیچوقت به بچت نده
من وقتی پسرم کوچیکتر دو سه ماه اینا بود خواستم برم بگیرم براش ولی داروخونه نداد گفت نمیشه زیر یکسال
همچین کاری نکن هممون بی خوابی میکشیم خودشم بدجوووور
همچین کاری نکنی ها
وای ن
واای نه عزیزم این کارو نکنی توروخدا بچه معصوم گناه داره دست خودش که نیست اگه خوابش نمیبره
نه بچه ی کوچیک که نمیشه.
به پسرم ولی برای تنظیم خواب میدادم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.