بستگی به وزن و رشد بچه ها
سایز صفرتا سه ماه روتن بچه زار میزنه توبیمارستان
من سایز صفر چند تا گرفتم ولی بااینکه سایز صفره اما هرکدومشون یه اندازه هست .یکی کوچیک تره یکی بزرگتره .یه اندازه دوخت نشده
پسرمن هنوز سایر ۰تا۳ میپوشه بااینکه وزنشم خوبه کم نیست
من از اینکه لباس تو تن نوزاد زار بزنه بیزارم
کلا دو دست صفر بگیر برای یک ماه اولش
درعوض تمیز مرتبه
مگه قراره یک دست لباس رو چندددد ماه تن بچه کرد ؟!؟!
صفر تا سه ماه من برای الوین تا ۳ماه و نیم پوشوندم صفر هم تا ۴۰روز
اگه نگرفتی هنوز صفر دودست کافیه .چون گرمه سایز سفر لباس دقیق اندازه وچسبون میشه تن بچه بهتره لباس سایز یک بپوشیم گشادمیشه یکم اما بهتره من خودم سه ست پنج تیکه گرفتم و یه پیراهن شلوار صفر
والا من خیلی استفاده کردم
حتی یه دست صفر تا سه ماه داشتم قشنگ تا ۶ ماهگی پوشوندم😂😂
خواهرم فقط 1هفته استفاده کردوهمینطوری موند
من سایز 2میگیرم چون بچه زودوزن میگیره و رشدمیکنه
عزیزم پسر من ۲۹۰۰بود وزنش تا الان دارم صفر واسش میپوشم ۱توتنش آویزونه بااینکه الان ۳۴۰۰وزنش،بستگی به جسه داره
سایز صفر تا یک ماه بگیر براتوبیمارستان
دو هفته😂
اصلا صفر نخری بهتره
چون صفر برا بچه نارسه یک برا بچه کامل خوبه
من سایز صفر نمیگیرم اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.