۳ پاسخ

من بچم شیر خودمومیخوره ولی دوروز در هفته باید یکی دوساعت بزارم پیش مامانم کم و زود زود شیر میخوره یعنی شیر خشک کمکی بگیرم بهش بدن؟چیکار بگیرم ؟

اصلا نگران نباش من اونقدر گریه کردما دو روز اول یکم بی قرار بود مخصوصا جیش اول ی گریه میکنه تموم بنظرم من والا ختنه خیلیی از واکسن اسونتره من دیروز تا حالا واکسن زدم خیلی سخت بود

بسلامتی عزیزم بهش استامینوفن بده حمومش کن

سوال های مرتبط