به وقت واکسن ۱۸ ماهگی 😩😩😩😭

تصویر
۹ پاسخ

منم دیروز زدم انشالله که اذیت نمیشه 🥰
دخترم از دیروز دراز کشیده نمیتونه پاشو تکون بده درد میکنه

انشا الله سبک باشه و اذیت نشه ....
من دیروز زدم پسرم خیلی اذیت شد

من دیروز زدم فقط بعد واکسن ببرش پارک بازی کنه خیلی اذیت نمیشه

عزیزم من زدم خیلی سبک بود استامینوفن هم ندادم

عه بچه شماهم متولد ۱۹ آذر هست
منم پسرم ۱۹ آذر هست امروز نمیرسیم ببریمش برا واکسن فردا می‌بریم ان شاالله

انشالله واسه ش سبک باشهه من دیروز برا پسرمو زدن شب خیلی اذیت شد تبش پایین نمیومد

ای منم دیروز زدم 😔 دحترم انقدر اذیتشد دیروز بعد ازظهر کلا نمیتونست پاشو حرکت بده تب هم داشت مراقبش باش

ایشالا ک‌واسش سبک باشه🥲🥹منم آرادو ساعت۱۱میبرم استرس دارم😩

انشالله بسلامتی❤️❤️❤️

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا ۲ سالگی
مامان معراج🩵جانا🩷 مامان معراج🩵جانا🩷 ۱ سالگی
مامان علی مامان علی ۱ سالگی