۶ پاسخ

من آش جو دادم ک خورده بشه چقدرم همه گفتن کار خوبی کردی چون اش دندونی حبوباته خالیه و خوشمزه نیس

هفت تا خونه آش بدی کافیه ولی بیشتر هم دوست داشتی میتونی بدی
ما با گندم و جو و حبوبات آش درست میکنیم
طرز تهیه داخل صفحم هست میتونی ببینی

من با گندم با پوست درست کردم حالت سوپی مثل سوپ جو یعنی توش جعفری و گوشت و اب قلم ریختم خیلی خوب بود همه استقبال کردن

من اش دوغ درست کردم

برای پسرم‌میخوام منم اش دندونی بپزم میخوام عکسشو رو گیف دندونی بزنم کجا باید این کارو کنم کسی میدونه؟

ما گندم درسته. میزاریم بپزه کامل بعد نخود لوبیا عدس ماش ک از قبل نفخ گرفته و پخته اضافه میکنیم پیاز داغ میگیریم میریزیم توش و در اخر اب قلم برای خوش طعم شدنش….خیلیییی خوشمزه میشه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۳ ماهگی