میشه یکم در مورد زایمان طبیعی بگید کسایی که تحربه دارید

۸ پاسخ

سلام عزیزم من برحسب همه تجربه ها ميگم
اگر شرایط خاصی نداری پیاده روی شروع کن
از روز نیم ساعت تا هفته ها آخر که برسه روزی سه ساعت
هفته آخر رابطه بدون جلوگیری داشته باش
دوش آبگرم و اسکات
دوره بری برای ورزش بارداری و تمرین تنفس یاد بگیری خوبه اگر ماما همراه داشته باشی که بهتر
اگر کیسه آبت پاره شده نترس 18 ساعت تایم داری ولی هرچه زودتر بری بهتر ولی زمانی کیسه آب پاره بشه ترشح زرد یا سبز باشه باید اورژانسی بری زمان نداری جهت اطلاع گفتم نگرانی نداره
خرما همراهت باشه خوبه که بخوری
هنگام فارغ شدن و درد کشیدن فقط جیغ نزن هرچی جیغ نزنی جا جیغ زدن این زور به خودت و بدنت بیاری رحم زودتر باز میشه بچه زودتر به دنیا میاد اینطوری تایم فارغ شدن و درد کشیدنت کوتاه تر میشه

ان اشالله ک زایمان راحتی داشته باشی بسلامتی نی نی بغل کنی خستگیت دربیاد

زیاد بهش فکر نکن بدتر استرس میگیری هفته های آخر پیاده روی داشته باش زایمان راحتتری داشته باشی

من شنیدم زایمان طبیعی همه گناهان به جز نماز روزه قضا خدا می‌بخشه به خاطر همین میگن موقع زایمان همه رو دعا کنین چون دعاتون قبول میشه. اما درد داره ولی آدم به آدم فرق داره

من زایمان طبیعی بودم و راضی بودم به شدت.
از ۳۵ ۳۴هفته ورزش میکردم و ماماهمراه هماهنگی کردم
وقتی رفتم بیمارستان خبرش کردم اومد وقتی درد داشتم بهم ورزش میداد هم دردم اروم میشد هم دهانه رحمم باز.
اخرشم که اوج درد بود بچه میخواست دنیا بیاد برام اپیدورال زدن که نفهمیدم کی بچع اومد
من خیلییی راضی بودم امیدوارم برای همه همینطوری باشه

زایمان طبیعی رو از هفته ۳۵ باید شروع کنی به پیاده روی ک دهانه رحمت باز بشه
و ماماهمراه بگیری ک هم ورزش میده بهت هم موقع زایمان میاد کنارت بهت میرسه هرکی از راه رسید معاینه نمیکنه فقط خودش معاینه میکنه و ورزش میده بهت اذیت نمیشی و دهانه رحمت زود باز میشه ولی اگه اینکارارو نکنی دهانه رحمت دیر باز میشه اذیت میشی

ببین نمیخوام بترسونمت ولی من 22 ساعت تو اتاق زایمان درد کشیدم دردش قابل تحمل ولی سخت وحشت ناک

در مورد چیش دقیقا

سوال های مرتبط