سلام مامانا میشه بگید برای اسهال بچه چی خوبه

۲ پاسخ

نبات سوخته دستورش تو تاپیکام هست گلم
ساقه طلایی خرد کن تو چای تازه دم بده بخوره
کته شوید و ماست کم چرب و پودر سنجد
تخم مرغ پخته صبحانه
موز
سمنو عالیه اگه داری
کشک هم میبنده
و آخرین گزینه پفیلا. یعنی مثل ساقه طلایی، یبوست میکنه در حد لالیگا😅

سیب زمینی ابپز ،اب هویج،کته با سینه مرغ و ماست نعناع

سوال های مرتبط