۶ پاسخ

ورزش کن عزیزم اینا همش عوارض بدی داره

اسمش چیه از کجا خریدی؟

قرص کاستری هم عالیییههه بی ضرر

چند گرفتی قرص ؟

من یه ماه میرم پیاده روی روزی یه ساعت ۳سانت کم کردم ترازو نرفتم هنوز

چ قرصیه؟ضرر نداره؟

سوال های مرتبط

مامان ایلیا🥹♥️ مامان ایلیا🥹♥️ ۳ سالگی