پسرم و میخام ببرم ختنه کنن خیلی استرس دارم

۲ پاسخ

واای یاد پسر خودم افتادم صداش تو مغزم بمیرم براش چه روزی بود اون روز
نگران نباش ایشالله که درد نداشته باشه اگ حلقه میکنی ۲۴ساعت نزار آب بخور بعدش هر روز ۳و۴ساعت یه بار بزارتو آب ولرم بشینه ۳الی۱۰دقیقه آب نمیزاره زیاد درد بکشه حلقه هم نرم میشه زود میفته که راحت شه
روزاول ۳ساعت یه بار پاراکید بده دوبرابر وزنش چیزی نداره نگران نباش ایشالله که حلقه اشم زود بیفته راحت شع
پیشاپیش مبارک باشه

ببین عزیزم. نگران نباش
یک شب اولی درد داره قطره استامینیفون میدی دکتر میگه چن ساعتی
پوشکش کن ولی شلوار‌نپوش پاش بگردونش تا دردش یادش بره کمتر درد بکشه وقتی تو بغلتون راه برین
دوسه بار اولی جیش میکنه دردش میا
هرروزم با پماد چرب کن دورش
بعد یک روز حمومش میتونی کنی یک روز درمیون حمومش کن تا حلقش زود بیفته همین دیگه

سوال های مرتبط