۴ پاسخ

عزیزم برای آبریزش بینی قرص سیتیریزین خیلی خوبه.

شب همسرم میاد واقعا جون ندارم بزم خونه مادرشوهرم بچه ها بزارم برم دکتر بعد اونجا کلا نمیتونم استراحت کنم رایان بدتر اونجا اذیت میکنه برا خوابش... ترجیح میدم تا شب صبر کنم شوهرم بیاد گفتم درمان خانگی یا دارویی کسی سراغ داره تا شب انجام بدم بهتر شم بتونم به لچه ها رسیدگی کنم۱

برو حتما دکتر

ویروس جدید گرفتین

سوال های مرتبط