۱۰ پاسخ

خب تو نباید بچتو با بچه های دیگه مقایسه کنی شما بچت نارس بدنیا امده با وزن ۲۴۰۰ این وزنش خیلییی هم خوبه
دخترم منم نارس ۳۵ هفته با وزن ۲۴۰۰ بدنیا امد وزنش ۷۶۰۰ بود

منم اول حرص میخوردم چرا وزنش کمه الان میگم عیب نداره خداروشکر صحیح و سالمه

ناشکری نکن بچه من ۵۳۰۰ وزنشه و ۵۸ تا قدش.....خداروشکر کن سالمه وزن جبران میشه

پسر من تو این سن ۷۲۰۰ . پسر شما که خوبه وزنش🤔

واییییی دختر منم ۷کیلوعه آلرژی ب پروتئین داره هیچی نمیتونم بهش بدم😭

نگران نباش دختره من ک الان ۹ ماهشه بازور ۷۵۰۰ هست

کاش برگردم به اون دورانی که نگران وزن بودم و بخودم میگفتم وزن بچه اصلا چیز مهمی نیست.
بچه ات وزن میگیره نگران نباش، بعد یک‌سالگی که همه چی بخوره وزن میگیزه

درکت میکنم من ۹ماه تموم کرده۷۵۰۰زیرنموداره

اشکال نداره دخترمنمممم
مهم اینه که الحمدلله سالم هستن

رایان هم همینطوریه.امشب نوبت داره ببرمش پیش یه فوق تخصص ببینم باید چیکار کنم

سوال های مرتبط

مامان arad 👶 مامان arad 👶 ۱ سالگی