بهترین شیر خشک چیه و وزن گیری خوبی داره

۴ پاسخ

ب نظرم ربطی ب شیر خشک ندارع براینکه بچت چقد بخوره ربط داره

منم به دوقلوها نان میدم خوبه

نان

از نظر وزن گیری معمولا نان و بیومیل شنیدم وزن دهی خوب دارن
بیشتز به این مربوطه بچت کدومو خوب بخوره و بهش بسازه تا وزن بگیره
من دخترم بیومیل پلاس می‌خورد وزن دهیش خیلی خوب بود ولی یبوست گرفت مجبور شدم نان کامفورت بدم

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۱۲ ماهگی