۲ پاسخ

نه اصلا

بله عزیزم من از ۳ ماهگی به خاطر یبوستش میدم
وزن دهیشم خوب بوده راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان مائده مامان مائده ۱۲ ماهگی