۷ پاسخ

اگه جنس واست مهمه نه قیمتش بی بی لونا تو شالیکوبی عالیه و حرف اول تو گرگان میزنه ولی اگه قیمت مناسب میخوای پاساژ ثامن خوبه

من از آروین توی سرخواجه و دیزنی لند توی صیاد خرید کردم
توی پاساژ ثامن هم دیروز داشتم دور میزدم یه مغازه ای بود که فروشندش پسر جوونی بود و میگفت قیمتام واس قبله البته من ازش خرید نکردم چون خریدامو انجام داده بودم ولی به نظرم اونجا هم سر بزن

علی اباد خضوعی خوبه.

سرخواجه دوتا هست . پاساز ثامنم هست . پاساژ قدس شهرداری ام چند تا سیسمونی فروشی داره . خیابان کاشانی ام یه دونه است

من از اروین خرید کردم همه چی داشت راحت بود دیگه دور نزدم جای دیگه
فقط مستر کالسکه هم رفتم دیدم ولی چیزی نخریدم توی افتابه

پاساژ قدس رفتم گرفتم
خیابان خمینی
ثامن هم خوبه اون دستا ی پسره مغازه داره منصفه

من فقط سرخواجه آروین رو میدونم با افتاب ۲ و افتاب ۳ سیسمونی داره توش با پاساژ ثامن و پاساژ قدس
‌که از هیچ کدومشون خوشم نیومد

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی