۸ پاسخ

شیشه پسرمن هم فیلیپس اونت دو قطره ایه..پسر من بزرگتره حجم و نوع شیرخوردنش هم فرق میکنه
دکتر گفت دوتا ۶۰ تا یا ۹۰ تا برای سیرکردنش کافیه که از شیر مادر هم نیفته..چون کمکی دارم میدم

عاروقش رو میگیری؟

ریفلاکسه ببر دکتر اگ نیاز باشه دارو میده ب حرف کسایی ک میگن طبیعیه گوش نده من گوش دادم و دیر واس بچم دارو شروع کردم و وزن نگرفت

شیر چی میخوره پنیری بالا میاره یا ابکی

رفلاکسه. بچه منم همینه. آروغ شو حتما بگیر و وعده های شیر شو زیاد کن و مقدار شو کم

یا زیاد میخوره یا تند میخوره

اگر پرتابی نباشه مشکلی نیست.
دکتر میگه احتمالا زیادی بهش شیر میدی

این ریفلاکسه

سوال های مرتبط