سلام
دوستان وزن بچه ها که کم بوده چیکار کردین وزن گرفت

۲ پاسخ

من دکتر گفت از ماه پنجم بهش حریره بادوم و لعاب برنج بدم و اینکه شیرخشک سوپرامیل بدم به جای نان

سلام من دخترم کم وزنه بردم فوق تخصص گوارش اطفال گفتن باید شروع کنم غذای کمکی بهش بدم

سوال های مرتبط

مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 ۱۵ ماهگی