۷ پاسخ

سلام خدا حفظش کنه ماشاالله

مبارک باشه عزیزم
چرا 40روز زوتر کیسه ابت پاره شد چندهفته بودی و بچت چند روز تو دستگاه بود

عزیزم چند روز تو دستگاه موند؟

به سلامتی گلم خوش قدم باشه
نی نی خوبه ؟

چه گل قشنگی طبیعیه؟

عزیزم خوب بود دستگاه نرفت؟وزنش چقد بود

به سلامتی عزیزم قدمش خیر باشه 😍

سوال های مرتبط

مامان آقا ارسلان مامان آقا ارسلان ۲ ماهگی
مامان محمد🩵 مامان محمد🩵 ۷ ماهگی
مامان آراد  🩵 مامان آراد 🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان اورهان😍💙 مامان اورهان😍💙 روزهای ابتدایی تولد