بچمو ختنه کردم بتادین بزنم یانع ؟

۴ پاسخ

بتادین بزن بعد پماد موپیروسین

نه اصلا احتیاج نیست

نمیخاد
بعد هر تعویض فقط تتراسایکلین و وازلین بزن ب اون قسمت
برای تمیزی بچه دستمال خیس یا دستمال مرطوب بزن

من که هیچی نزدم فقط هر بار پوشکشو عوض میکردم با آب جوشیده ولرم میشستم.

سوال های مرتبط