۱۳ پاسخ

ماکارانی رو با تاپینگای مختلف درست کن حجم ماکارانی رو کم کن حجم تاپینگ رو زیاد
یبار با کوشت قلقلی
یبار با سینه مرغ
یبار فقط با سبزیجات

چه حرفا میزنی خواهر😅
من ۲۷ سالمه تا حالا یه تیکه گوشت نخوردم😅
نه اینکه واس شرایط مالی باشه نه
کلا نمیخورم هیج نوع گوشت و مرغ و ماهی‌
به شدت بدم میاد حالم از بوش هم بد میشه چه برسه به خودش‌

حتی عصازه هم نمیخورم.
پسرمم که ۵ سالشه تاحالا نخورده😅

ولی خداروشکر رشد قد و وزن مون زیادن هست🤣 ازمایش ها هم همه سالم.

ماکارونی رو هم با قارچ درست میکنم😆

اتفاقا من ماهی دوبار واسش میپزم سویا با ماکارانی

خب گوشت رو تو غذاهای دیگه بهش بده
من اصلا ماکارانی با گوشت دوس ندارم همیشه با سویا درست میکنم

با مرغ درست کن خیلیم خوشمزه میشه

والا من ماکارونی باهمه چی واسش درس میکنم یبار سینه مرغ چرخ میکنم قلقلی میکنم میزارم یبار باسویا وسیب زمینی یاعدس سبز یاقارچ مگ قراره حتما ک گوشت باید باشه 😕

عزیزم چه اشکالی داره مگه سویا و سیب زمینی خوشمزه میشه.. با مرغ و نخودفرنگی هم میتونی درست کنی ـ

یه مدت زیاددرست کن دیگه درست میشه من با گوشت چرخ کرده بوقلمون مرغ حتی گوشت بلدرچین درست میکردم

دقیقا پسرمنم ،اومدم غذاهای دیگه جدید که دوست داره اضافه کردم به منو غذاییمون یکم بهتر شده

منم هفته ای دوبار درست میکنم خیلی دوست داره، الان یه کابینتم پر از ماکارونی ، هربار میریم خرید چندتا بسته برمیداره

پسر منم خیییلی علاقه داره
منم هر موقع بگه درست میکنم دیگه

اشکالش چیه
اتفاقا پرانرژی بهش بده

خب درست کن چ ایرادی داره

سوال های مرتبط