بچه من دندون پایینی ها دو در آورده
اره دیگه درکتم میکنم دوماه اذیت کرد دخترم دقیقا از سه ماهگی تا پنج اینم یه جور اذیت میشه درسته
ژل بزن براش
دیر دربیاد خوبه دختر من پنج ماهگی دراورد الانم 8تا دندون داره همشم گاز میگیره 😫
اصلا خبری از دندون نیس عزیزم
چرا روانی بشی خبری نیس
منم روانیم با تشکر 🫠🫠🫠🫠
از رو عکس دیدم هنو هیچ خبری نیس گلم حتی لثش متورمم نشده
مال من پدرم رو درآورد از بس گاز میگیره گفتم کاش دور تر در بیاورد
خبری نیست🥹
اینم یه عکس دیگه
اتفاقا هرچی دیر تر دندون در بیاره بهتره:))
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.