۷ پاسخ

ن عزیزم خیلی عالیه اگه دیابت وقندواینا نداری وهمه چی اوکیه وزنش خیلی خوبه همینطوری ادامه بده😄
تغذیه چیامیخوری؟

عالیع

من ۲۹ هفته و ۲ روز ۱۳۵۰ بود دکتر گفت خوبه

عالیه من ۱۲۵۰بود دکتر گفت کمه

عالیه عزیزم من ۱۴۰۰ بود بچم

من ۲۹ هفته ۳ روز ۱۴۰۰ بود

عالیه زیاده

سوال های مرتبط

مامان محیا 🩷🎀 مامان محیا 🩷🎀 ۱۱ ماهگی
مامان نفس و🩵🩵 مامان نفس و🩵🩵 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی ۱۲ ماهگی
مامان دلیار مامان دلیار هفته سی‌ودوم بارداری