واای فقط بعد عمل سرتو تکون نده زیر سر بالش نزار کم حرف بزن که سردرد نشی 😞 نسکافه و قهوه بخور تا اثر بی حسی بره
فقط بعده عمل حداقل تا ۱۰ ساعت صحبت نکن زیر سرتم بالش نزار . تا میتونی هم قهوه و نسکافه بخور اگر قهوه بدت میاد نسکافه بخور تا میتونی بعده ۱۰ ساعت هم حتما تلاش کن پاشی راه بری میدونم سخته ولی تلاشتو بکن .دفعه اول سخته بعد عادت میکنی ولی حتما راه برو ک لخبه ت زود جوش بخوره و عفونت نکنه
هیچ کاری نکن اصلا هم سخت نگیر عادی باش فکرتو مشغول نکن . من طبیعی خاستم رفتم نشد وسطاش رفتم سزارین هیچ کاری ام والا واسه سزارین نکرده بودم چون یهو رفتم سزارین ... مشکلی ام واسم پیش نیومد شکر خدا
شب قبل غذای سبک بخور سرتو اصلاااا تکون نده تا ۶ الی ۸ ساعت بعد ک بهت گفتن مایعات شروع کن تا میتونی نسکافه بخور و قهوه کمتر ک بیهوشی از بدنت خارج شه دچار سردرد نشی
بعد عمل تا چند ساعت زیاد حرف نزن سرت و بلند نکن که سردرد نشی
شب قبلش غذا سبک بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.