خانمای کرمانی سونوی وزن‌کجا رفتید؟ لطفا جواب بدید

۳ پاسخ

عبادزاده تو استقلال ۲
خوبیش اینه قشنگ توضیح میده هرچی بپرسی
یبارم مسعودی راد تو جهاد رفتم

عزیزم اگه دوست داری عضو یه گروه کوچیک خودمونی باشی به این آیدی تو بله پیام بده که عضو بشی
@shabnam405
این آیدی رو تو شخصی خودت تو بله بزن و سند کن تا به صورت لینک در بیاد و بهم پیام بده❤️

من هنوز واسه سنو وزن نرفتم مگه واسه سنو وزن باید بریم سنو بگیریم تو چند هفته سنو وزن رو انجام میدن

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱۰ ماهگی