عبادزاده تو استقلال ۲
خوبیش اینه قشنگ توضیح میده هرچی بپرسی
یبارم مسعودی راد تو جهاد رفتم
عزیزم اگه دوست داری عضو یه گروه کوچیک خودمونی باشی به این آیدی تو بله پیام بده که عضو بشی
@shabnam405
این آیدی رو تو شخصی خودت تو بله بزن و سند کن تا به صورت لینک در بیاد و بهم پیام بده❤️
من هنوز واسه سنو وزن نرفتم مگه واسه سنو وزن باید بریم سنو بگیریم تو چند هفته سنو وزن رو انجام میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.