خیلی خوبه تست بگیرید
من اصلا هیچ چیز و تست نکردم هرچی دادم
خدای مهربونم حواس بود مشکلی پیش نیومد
نه دیگه وقتس برنج و ارد گندم میدی نیاز نیست
من که میدم مشکلی نداشت
نه عزیزم
برای همه چیز باید دو روز تست بگیری
یبوست نمیگیرن ماکارونی بدیم ازالان چون دندون ندارن کی میتونن قشنگ بجون هضم شه؟🤔
اره شاید به اردش حساس باشه
من که تست گرفتم کلا بنظرمهمه چی تست بگیریم بهتره
نه بابا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.