۹ پاسخ

ببین فقط لباس بیمارستانشو صفر بگی
بقیه همه رو یک تا ۳ بگیر

آره لباس گرم بخر
باید صبر کنی تا تو هفته های بالا تر حدودی وزنش بیا دستت بعد از صفر دو الی ۳ دست بخر

هرچند بچه بدنیا ک بیاد ورم داره شیر اول رو ک بخوره انشاالله بسلامتی
ببخشید پی پی کنه ورمش می‌خوابه کوچیک تر میشه ولی وزن همونه چون تو دنیا اومدن یکم بهشون فشار میاد و تو شکم مادر جاش ماه آخر کم ورم میکنه

دختر منم دی ماهی همون بیمارستان هم صفر اندازش نبود آوردیم خونه ۱ تنش میکردم مای بی بی ک همون روز اول هم صفر واسش کوچیک بود باید ببینی وزن بچه چقدره صفر واسه زیر ۳ کیلو

برای تشکیل قلب کی. رفتین؟

چند هفته هستین الان؟ ک دی ب دنیا میاد😍جنسیت فرزندتون چیه

سایز۰اصلابدردنمیخوره یک بخر

وای دیماه🥺من عاشقشم🥹

برای بدنیا آمدنش فقط صفر میخواد .
بعدش سایز یک میخواد تا دوماه

سوال های مرتبط

مامانی🤱 مامانی🤱 قصد بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌وچهارم بارداری