۴ پاسخ

زندایی من از ۹ ماهگی پسرداییم رو میبرد خانه بازی منم دخترمو از ی سالگیش میبرم

۱.۵ به بعد
الان زوده

بنظرم حداقل چهاردست و پا بتونه راه بره

به نظرم آلودست الان براشون خطرناکه

سوال های مرتبط