برای چی خریدی عزیزم شاید اصلا نیاز نشد
منم از اینا گرفتم امیدوارم که خوب باشه
من اونت داشتم دستی
خیلی خوب و راحت بود
من برای بچه لازمم نشد چون اصلا شیشه رو نمیگرفت
ولی چون شیر اهدا میکردم باید هرروز میدوشیدم و خیلی خوب بود
مبارکه چند گرفتی
من بریسک دارم راضیم
من خودم تحقیق کردم میگن دستی ها کلا زیاد به درد نمیخوره اگه فقط برا اوایل میخوای که شیرت بیاد اوکی هس ولی این که شیرتو بدوشی هم با شیشه بدی همسینتو این به کار نمیاد برقی خوبه
من نظرات خوندم میگفتن خوبه اما کار کردن باهاش سخته….اگ واقعا نیازته بگیر اون دستی قدیمیا هم جز هدر دادن شیر هیچی نداره برقی خوبه ک یکم گرونه واسه همین میگم اگ واقعا استفاده میکنی بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.