آرنیک من داره در میاره
دختر من شش ماهشه چندشبه خیلییییی اذیت میشه معلومه درد داره
ژل میزنم واسش ولی اثری نداره
شما چیکار کردین
بستگی ب بچه داره
پسر من 4 و نیم ماهه بود دندونای پایینش دراومد الان 8 ماهشه 6 تا دندون داره
نوه عموم همسن پسر منه تاره دوتا دندون پایین داره در میاره
نوه داییم ی سالشه هنوز دندون در نیاورده
دندون اصلا معلوم نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.