۲ پاسخ

مگه ۲۸ هفته آزمایش داره ، من ۲۱ هفته بودم آزمایش قند دو مرحله ای دادم دولتی با بیمه شد ۳۴۰ تومن

همون شربته؟

سوال های مرتبط

مامان اریاو فسقل مامان اریاو فسقل ۸ ماهگی
مامان الینا💖 مامان الینا💖 ۱ سالگی