کسی میدونه ازمایش ژنتیک چیه؟!

۲ پاسخ

اوایل بارداری باشی آزمایش سلفری میشه که ۹۵ درصد دقیق هست و دیگه نیازی به آزمایش ان تی نداری و جنسیت هم داخلش مشخص میشه
اگه اواسط بارداری باشی یعنی از ان تی گذشته باشه باید آمینوسنتز بشی که از روی شکم با سوزن های مخصوص و بلند از مایع منین برمیدارن آزمایش میکنن که این مورد ۱۰۰درصد دقیق هست
حالا واسه چی میخوای آزمایش بدی اگه دوس داری بگو تا راهنماییت کنم

برا جنین؟

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین ۲ سالگی
مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن ۱ سالگی
مامان الینا💖 مامان الینا💖 ۱ سالگی
مامان دیانا و دلوین مامان دیانا و دلوین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان بردیا وبنیسا مامان بردیا وبنیسا ۲ سالگی