والا ختر من ۱۰ماه تموم بهداشت بردم ۸۲۰۰بود گفت خیلی خوبه ک
۹ماهگی قدش ۷۱بود فک کنم
پسر من ۹ ماهو نیم ۷۱ قدش بود وزنش ۸
هی من میگفتم اون کمه اون میگف ن خوبه
هر کی یچی میگ والا
شربت اشتها براش بگیر بیشتر غذاش بدن
شیر خوردنش چطوریع
دختر منم استپ وزنی کرده
دختر منم استپ وزنی خورده چیکار کنم 😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.