اره من از سی و دو هفته خوردم خوب بود خداروشکر
درکنارش بادوم درختی حلیم دیزی کباب شیرموز بستنی میوه میخوردم
دکتر من ک گفت لیدی میل فقط خودت رو چاق میکنه و روی بچه اثر نداره
حلیم بخور و کباب و معجون من بچه اولم میخوردم وزنش عالی بود
پاچه خیلی جوابه شنیدم
برا من اثر نداشت زیاد
حبوبات
بستنی
کباب
حلیم
اینجور چیزا بخوری وزن میگیره بعد وزن گیری کلی ماه آخره استرس ب خودت نده
بستنی خیلی جوابه
من یکماه بیشتره لیدی میل میخورم. فردا میرم سونو توکل برخدا امیدوارم تاثیر کذاشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.