۸ پاسخ

اره من از سی و دو هفته خوردم خوب بود خداروشکر
درکنارش بادوم درختی حلیم دیزی کباب شیرموز بستنی میوه میخوردم

دکتر من ک گفت لیدی میل فقط خودت رو چاق میکنه و روی بچه اثر نداره

حلیم بخور و کباب و معجون من بچه اولم میخوردم وزنش عالی بود

پاچه خیلی جوابه شنیدم

برا من اثر نداشت زیاد

حبوبات
بستنی
کباب
حلیم
اینجور چیزا بخوری وزن میگیره بعد وزن‌ گیری کلی ماه آخره استرس ب خودت نده

بستنی خیلی جوابه

من یکماه بیشتره لیدی میل میخورم‌. فردا میرم سونو توکل برخدا امیدوارم تاثیر کذاشته باشه

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ترنم مامان ترنم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اریا مامان اریا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یارمهدی مامان یارمهدی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گیتی و میکائیل مامان گیتی و میکائیل ۴ ماهگی