سلام خانما ببخشید عادیه توی این هفته هیچ علائمی ندارم

۵ پاسخ

اره عزیزم منم حالت تهوع داشتم به این هفته ها رسیدم قطع شد

اره طبیعه

منم ندارم🤦‍♀️

اره تو سه ماه دوم بهتر میشه حالت یکم

منم ندارم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🫀 مامان معجزه خدا🫀 هفته هفدهم بارداری