خانما من این هفته هیچ علائمی ندارم اشکال نداره

۳ پاسخ

وای بچه ها دعا کنید منم خوب شم.

نگران نباش هم داره علائم کمتر میشه هم ممکنه برگرده و دوباره بره درکل داره کمتر میشه.
من چند روز بودم خوب بودم دیروز بالا آوردم امروزم حس تهوع🥹

نه چه اشکالی خداروشکر کن
من هنوز معده درد دارم تهوع دارم دهنم سرویس شده

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🫀 مامان معجزه خدا🫀 هفته هفدهم بارداری