۴ پاسخ

کله پاچه شنیدم ویتامین Aبالا داره و برای همین میگن خوب نیست مثل جیگر و اب هویج که میگن خیلی محدودباید استفاده شه. حالا یه تحقیق بکن

خیلی سنگینه عزیزم نخوری بهتره

نه اشکالی ندارع من دوبار خوردم ولی خب مغزشو نخور

والله نمیدونم من شنیدم به جز مغزش همه چیزش خوبه برا بارداری ولی بازم مطمئن نیستم

سوال های مرتبط

مامان محمد مهرداد. مامان محمد مهرداد. هفته هفدهم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان رضاو سلما مامان رضاو سلما قصد بارداری
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته نوزدهم بارداری